Online Test!

Check nu!

Online Test!

Check nu!

Helaas zijn alle locaties t/m 20 mei gesloten

Het Coronavirus grijpt om zich heen. De overheid roept op om de sociale contacten zoveel mogelijk te beperken. Reden is om de verspreiding van het virus te vertragen en zodoende de Nederlandse zorg niet te overbelasten. 


Wij vinden het als GoHealth onze verantwoordelijkheid om onze leden, onze medewerkers en de maatschappij te beschermen en hebben om die reden besloten om alle GoHealth Clubs tot nader order en in ieder geval tot 20 mei, te sluiten.

Dit besluit is in lijn met het beleid van de Nederlandse overheid en geldt voor u en ons allemaal.
We hopen u weer in goede gezondheid te mogen ontvangen vanaf 20 mei 2020.

Download via deze video onze GoHealth app:

FAQs

Hoe kan ik in deze situatie toch mijn gezondheid, vorm en weerstand in stand houden?

Wij bieden naast onze GoHealth app met daarin verschillende thuis trainingen ook video’s met verschillende trainingen aan die je live kunt volgen. Maar ook bieden we “online Coachen” aan voor al onze leden. Dit zijn 1 op 1 sessies waarin we speciaal op maat gemaakte schema’s voor onze leden maken. Dit doen we op zowel bewegen als op voeding.

Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug vanaf het moment dat de club gesloten is?

Als klantgerichte club hebben we op de eerste plaats een onafhankelijk bureau onderzoek laten doen naar wat onze leden het liefste zouden willen. Ook hebben we ons door de overheid, branchevereniging en deskundigen laten adviseren. Wat onze rechten en plichten zijn is vooralsnog helemaal niet duidelijk. We hebben op basis van het eigen onderzoek en de informatie van instanties en deskundigen op dit moment voor iedereen een passende regeling. Uit het onderzoek blijkt: - 51 % van de ondervraagden gewoon wil betalen en op een later moment eventuele compensatie wil afstemmen als duidelijk is wat een redelijke regeling is. - 31 % van de ondervraagden gewoon wil betalen, compensatie niet belangrijk vindt maar de continuïteit van onze gehele economie juist wil stimuleren. - 18 % van de ondervraagden de betalingen gedurende de crisis wil laten staken of de “gesloten periode” onbetaald aan de duur van de lopende overeenkomst wil laten toevoegen. Wat betekent dit voor het GoHealth beleid? Dat wij 82% van onze leden tegemoet willen komen door de tijd nemen en afstemming te zoeken om iedereen passend en redelijk naar eigen wens een juiste oplossing voor te gaan stellen. Alle leden die de incasso’s niet storneren gaan wij naast een passende nog af te stemmen regeling op maat bovendien iets extra’s bieden. Al deze leden krijgen uiterlijk de week na de volledige heropening een voucher om een vriend of bekende ook aan een gezondere leefstijl te helpen door hem of haar een maand gratis mee te laten sporten. Samen. Voor elkaar en met elkaar. Wil je wel nu direct al een compensatieregeling? Dat kan. Voor deze groep van 18% van onze gewaardeerde leden geldt dat we jullie verzoeken de incasso van vrijdag 27 maart niet te storneren, maar met een persoonlijk mailtje bij ons aan te geven dat we jouw abonnement moeten opschorten en of je daarbij de betaling per 1 april 2020 wenst te staken of dat je jouw lopende abonnement zonder kosten wil verlengen met een overeenkomstige periode. We zullen bericht mail zo snel mogelijk beantwoorden en zullen je snel passend helpen.

Kunnen jullie het lidmaatschap niet gewoon bevriezen?

Dat kan maar 82% van onze klanten wil dat helemaal niet. Slechts 18% geeft aan dit te willen. Bovendien druist collectieve bevriezing in tegen het maatschappelijk verantwoorde beleid. Het maatschappelijk verantwoorde uitgangpunt is dat sportverenigingen- en clubs gewoon blijven incasseren, daarnaast online training en coaching gaan bieden om leden zo maximaal mogelijk te ondersteunen bij een gezonde leefstijl en het voortbestaan van vereniging en -club ook veilig te stellen. Ook de Minister roept inmiddels landelijk alle leden op om gewoon te blijven betalen. Wij sluiten ons daarbij aan, maar willen met leden persoonlijk afstemming zoeken als daar op individuele gronden, goede reden voor is. Op onze beurt proberen wij – vooralsnog - ook zo veel mogelijk onze verplichtingen na te komen en aangepaste dienstverlening te accepteren. Onze medewerkers behouden salaris, crediteuren worden betaald en we houden de club in gezonde staat. Alleen zo komen we met elkaar deze crisis door.

Kan ik mijn lidmaatschap nu opzeggen?

Opzeggen kan op gebruikelijke wijze, maar aanmelden en dus ook beëindigen kan zoals altijd uitsluitend door fysieke aanwezigheid op de club tijdens openingstijden. Wij zijn, door een uitzonderlijke overheidsmaatregel nu tot 28 april gesloten. Het lidmaatschap kun je met inachtneming van de gebruikelijke opzegtermijn tegen het einde van de overeenkomst opzeggen. In de periode dat we gesloten zijn kunnen we opzeggingen wel ontvangen, maar de beëindiging kan dus pas geformaliseerd worden zodra wij onze deuren weer mogen openen. Wij verzoeken je tegen die tijd langs te komen op onze club. Wij zijn je ook dan graag zo goed mogelijk van dienst. Hopelijk allemaal in goede gezondheid.

GoHealth biedt een laagdrempelige manier van het werken aan je gezondheid aan voor iedereen. Hierbij staan gebruiksgemak, efficientie en persoonlijke aandacht centraal. Vindt één van onze clubs bij jou in de buurt in Amsterdam, Oegstgeest, Ridderkerk, Rijnsburg, Rotterdam en Vlaardingen.

Wil jij op de hoogte blijven of er een GoHealth vestiging bij jou in de buurt opent of wil je zelf een club starten?

ONLINE ONLYWord nu lid en sport de 1e maand GRATIS!